«Родинна ковбаска» стала «Обличчям міста-2016»


600x600}_2Торгова марка «Родинна ковбаска» перемогла у номінації «Львів торговий»  XVII конкурсу-промоції  львівського підприємництва «Обличчя міста-2016», який проводила Львівська торгово-промислова палата.
Цьогоріч захід відбувся у рамках проведення  Міжнародного економічного форуму.

Загалом, участь у конкурсі  взяла 31 компанія, 24 з них були допущені до ІІ етапу голосування. А от перемогу у номінаціях здобуло 14 компаній, одна з яких «Родинна ковбаска».

«Переможцем конкурсу “Обличчя  міста” «Родинна ковбаска» стає втретє. За що кажемо велике спасибі нашим споживачам, адже ця нагорода – це їхня оцінка, яка стимулює нас до нових звершень. Вироби  «Родинної ковбаски» – це якісний, завжди свіжий продукт.  І дуже приємно, що наші споживачі це знають і виділяють методом голосування за нашу компанію у такому конкурсі як цей», – наголосив керівник відділу рітейлу компанії «Барком» (ТМ «Родинна ковбаска»)  Руслан Волошенюк.

Прес-служба ТзОВ «Барком»


Фільтр новин